XVi POŻEGNANIE WAKACJI W RUDAWCE RYMANOWSKIEJ
KRAJOWA WYSTAWA BYDŁA SIMENTALSKIEGO
REGIONALNY CZEMPIONAT KONIA HUCULSKIEGO
Pokaz RAS RODZIMYCH
Rudawka Rymanowska 26-28 SIERPNIA 2016 r.
Zaproszenie dla wystawcÓw
Zaproszenie Firm, Instytucji i wystawcÓw
UWAGA! 22.07.2016 - nowa informacja dla firm i sponsorów >>>>
Już po raz szesnasty w dniach 26-28 sierpnia bieżącego roku odbędzie się impreza „Pożegnanie Wakacji w Rudawce Rymanowskiej”, która będzie częścią XXI Kongresu Światowej Federacji Hodowców Bydła Simentalskiego. Oprócz gości z Polski spodziewamy się, że obecni na Rudawce będą przedstawiciele hodowców bydła simentalskiego z całego świata.
W ramach imprezy odbędą się: Krajowa Wystawa Bydła Simentalskiego, Regionalny Czempionat Konia Huculskiego i Krajowa Wystawa Ras Rodzimych.
Organizatorami imprezy są: Polski Związek Hodowców Bydła Simentalskiego z/s w Odrzechowej, Okręgowy Związek Hodowców Koni w Rzeszowie, Instytut Zootechniki PIB Kraków oraz Zakład Doświadczalny Instytutu Zootechniki PIB Odrzechowa Sp. z o.o.,.
Dotychczasowe edycje tej imprezy mogły się odbyć dzięki wsparciu licznych firm, organizacji i instytucji działających w otoczeniu rolnictwa.
Zapraszamy serdecznie do zaprezentowania swojej Firmy/Instytucji. Jeżeli zdecydują się Państwo na to prosimy o wypełnienie karty zgłoszenia udziału i przesłanie na adres organizatora. Wdzięczni będziemy jeżeli Państwa Firma/Instytucja zechciałaby zadeklarować kwotę wyższą niż wynika to ze stawek zawartych w zgłoszeniu. Firmy takie potraktowane będą jak sponsorzy wystawy.
Środki na imprezę gromadzone będą na podanym poniżej koncie bankowym:
PBS O/Zarszyn nr 57864210382004381145750007.
Odpowiedź na powyższe pismo prosimy kierować (do dnia 19.08.2016 r.) na adres:
Komitet Organizacyjny Imprezy „XVI Pożegnanie Wakacji w Rudawce Rymanowskiej”
Zakład Doświadczalny Instytutu Zootechniki PIB Odrzechowa Sp. z o.o.
Odrzechowa ul. Rymanowska 67, 38-530 Zarszyn
tel. 13/4671172, fax. 13/4671515
e.mail: sekretariat@odrzechowa.com.pl
Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego
dr inż. Władysław Brejta
UWAGA dla firm i sponsorÓw
Ustala się opłaty dodatkowe w wysokości:
- Za umieszczenie baneru na ringu wyceny bydła w wysokości opłata w wysokości 1.000-2.000zł w zależności od wielkości baneru.
- Opłata 1000zł za możliwość wręczenia nagrody sponsorskiej w trakcie oficjalnego nagradzania hodowców.
Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego
dr inż. Władysław Brejta
Regulamin UCZESTNICTWA
Organizatorzy:
- Polski Związek Hodowców Bydła Simentalskiego z/s w Odrzechowej
- Okręgowy Związek Hoowców Koni w Rzeszowie
- Zakład Doświadczalny Instytutu Zootechniki PIB w Odrzechowej
- Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy Kraków
Lokalizacja:
- tereny wystawowe w Rudawce Rymanowskiej
Dni i godziny otwarcia wystawy: 27 - 28. 08. 2016 r. (sobota - niedziela) godz. 8:00 - 18:00
I. Zasady uczestnictwa:
- 1. Warunkiem uczestnictwa w imprezie jest przesłanie lub złożenie w siedzibie organizatora (Zakład Doświadczalny Instytutu Zootechniki PIB Odrzechowa Sp. z o.o.) wypełnionej „Karty zgłoszenia udziału" oraz dokonanie wymaganej wpłaty na niżej podane konto bankowe do dnia 19.08.2016 r.
nr konta: PBS O/Zarszyn nr 57864210382004381145750007
z dopiskiem „XVI Pożegnanie Wakacji w Rudawce Rymanowskiej”
- 2. Przy wjeździe na teren wystawy obowiązuje okazanie dowodu wpłaty za uczestnictwo wystawcy w wystawie.
- 3. Organizator przydziela powierzchnię pod stoisko dla danej branży według kolejności zgłoszeń. Minimalna przydzielona powierzchnia wynosi 20m2 na której wystawca może postawić również samochód.
- W przypadku zabudowy powierzchni wystawienniczej i nagłośnienia we własnym zakresie, wystawca zobowiązany jest uzgodnić z organizatorem plan zabudowy stoiska do 19.08.2016 r.
- Organizator zobowiązuje wystawcę do przygotowania stoiska najpóźniej do godz. 9:00 w dniu 29.08.2015 r. Organizator nie zapewnia wyposażenia stoiska w sprzęt.
- Organizator nie zapewnia wyposażenia stoiska w sprzęt.
- Demontaż stoisk może odbywać się wyłącznie po zakończeniu wystawy.
- Transport, przeładunek, zamontowanie i demontaż eksponatów należą do obowiązków wystawców. Wystawca ubezpiecza eksponaty na swój koszt.
- Organizator zapewnia wystawcom prąd w bardzo ograniczonym zakresie, dlatego przy większym zapotrzebowaniu na moc prądu należy zabezpieczyć się w spalinowy agregat prądotwórczy. Wszelkie prace instalacyjne wykonuje wyznaczony przez organizatora elektryk.
- Każdy wystawca ma możliwość prowadzenia na stoisku sprzedaży swoich wyrobów.
- W sobotę 27.08.2016 r. w godz. 10:00 - 18:00 i w niedzielę 28.08.2016 r. od godz. 9:00 do zakończenia wystawy obowiązuje zakaz poruszania się pojazdami po terenie wystawy.
II. Warunki płatności:
- „Karta zgłoszenia udziału” zawiera obowiązujące ceny i stanowi podstawę do wystawienia faktury.
- Równocześnie ze zgłoszeniem udziału wystawca jest zobowiązany wpłacić należność za stoisko na konto organizatora (wskazane powyżej) do dnia 19.08.2016 r.
- W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie Wystawy w podanym terminie, z przyczyn niezależnych od organizatora, wystawcy otrzymają zwrot dokonanych wpłat w pełnej wysokość.
- O rezygnacji z uczestnictwa wystawca jest zobowiązany powiadomić organizatora najpóźniej na 10 dni przed rozpoczęciem Wystawy. W przypadku późniejszej rezygnacji, wystawca ponosi koszt opłaty manipulacyjnej w wysokości 25 % wartości wszystkich zamówionych usług.
III. Postanowienia końcowe:
- Wszelkie reklamacje wystawców uczestniczących w wystawie wobec organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej i będą rozpatrywane przez organizatora pod warunkiem ich zgłoszenia najpóźniej w dniu trwania wystawy (przed demontażem stoiska).
- Organizator nie zapewnia wystawcom noclegów i posiłków.
- Wystawca zobowiązuje się do przyjęcia warunków zawartych w Regulaminie z chwilą złożenia „Karty zgłoszenia udziału". Zgłoszenie jest ważne jeżeli widnieje na nim data i podpis lub pieczęć zgłaszającego.
- Organizator zastrzega sobie prawo odwołania wystawy z przyczyn od niego niezależnych.
IV. Wystawca zobowiązany jest do:
utrzymania czystości na stoisku oraz przestrzegania przepisów porządkowych, bhp i p.poż. na terenach wystawowych, a także do stosowania się do Regulaminu uczestnictwa w wystawie, który jest dostępny na stronie www.odrzechowa.com.pl oraz w siedzibie organizatora.
Gospodarz wystawy:
dr Władysław Brejta
Tel/fax 13 46 71 172
Dokumenty do pobrania: